Χωρίς διαφημίσεις!
After Party Radio
Χωρίς διαφημίσεις! After Party Radio
Galaxy Radio
106.1
Galaxy Radio 106.1

Σε αναμμένα κάρβουνα οι κάτοικοι της βόρειας Πάτρας για την υπόγεια χάραξη του τρένου

Σε αναμμένα κάρβουνα οι κάτοικοι της βόρειας Πάτρας για την υπόγεια χάραξη του τρένου

Έτοιμοι είναι οι κάτοικοι του Καστελόκαμπου, των Μποζαϊτίκων, του Προαστίου και γενικότερα της βόρειας Πάτρας για νέες κινητοποιήσεις σε περίπτωση που η κυβέρνηση αποφασίσει τελικά την επίγεια χάραξη της έλευσης του σύγχρονου τρένου.

Σύμφωνα με τα όσα αφήνουν να εννοηθούν οι κάτοικοι της Πάτρας δεν πρόκειται να κάνουν πίσω σε αυτό το ζήτημα, τονίζοντας ότι έχουν το δίκιο με το μέρος τους και ξέροντας ότι η υπόγεια χάραξη είναι ένα έργο που μπορεί να γίνει, με βάση τις συζητήσεις και τα σχέδια που τους είχαν δώσει τα στελέχη του υπουργείου της προηγούμενης κυβέρνησης.

Μάλιστα, αυτό που σκοπεύουν να κάνουν είναι να στείλουν υπόμνημα προς τον νέο υπουργό Κώστα Καραμανλή, αναλύοντας τους τα δεδομένα που υπάρχουν, τα προβλήματα που θα τους επιφέρει η επιφανειακή χάραξη, αλλά και τα εξασφαλισμένα 130 εκατομμύρια ευρώ που υπάρχουν για τη χρηματοδότηση του έργου.

Οι κάτοικοι της βόρειας Πάτρας έχουν συγκροτήσει ειδική επιτροπή για το θέμα που αναμένεται να δράσει, ζητώντας την υλοποίηση των μελετών που τους είχε παρουσιάσει η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου που περιλάμβανε μεταξύ άλλων και τη βύθιση της γραμμής.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η έλευση του σύγχρονου τρένου είχε αποφασιστεί μετά από μία πορεία συζητήσεων και κινητοποιήσεων να είναι με υπόγεια χάραξη, αφού είχε κριθεί ότι πράγματι η επίγεια διέλευση του θα προκαλούσε σημαντικά προβλήματα και θα έβαζε ένα φράγμα στο θαλάσσιο μέτωπο, κόβοντας ταυτόχρονα τον αστικό ιστό της πόλης και απομονώνοντας την από την παραλιακή ζώνη.

Ωστόσο, οι δηλώσεις του γενικού γραμματέα του υπουργείου Υποδομών Γιώργου Καραγιάννη στο περιφερειακό συνέδριο ανάπτυξης έχουν φέρει και πάλι το ζήτημα στο προσκήνιο, αφήνοντας να εννοηθεί ότι το έργο αυτό είναι κάτι σαν… όνειρο απατηλό και ότι το κόστος είναι αρκετά υψηλό για να προχωρήσει.

Πάντως, με βάση τα όσα είπε ο γενικός γραμματέας, οι νέες διοικήσεις του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ πρόκειται να παρουσιάζουν μέσα στο επόμενο τετράμηνο μια νέα μελέτη για το έργο, ενώ θα ακολουθήσει διαβούλευση με την τοπική κοινωνία, σε μία ανοικτή συζήτηση, χωρίς όμως να χαθεί άλλος χρόνος και το σύγχρονο τρένο να φτάσει στην Πάτρα, κάτι που είναι αναγκαίο για πολλούς λόγους.


Πηγή

Διαβάστε Επίσης