Χωρίς διαφημίσεις!
After Party Radio
Χωρίς διαφημίσεις! After Party Radio
Galaxy Radio
106.1
Galaxy Radio 106.1

Mαρία Φιλίππου: “Πρώτα έρχεται η ωραία συνεργασία και μετά ο ρόλος”

Mαρία Φιλίππου: "Πρώτα έρχεται η ωραία συνεργασία και μετά ο ρόλος"

Η Μαρία Φιλίππου φέτος επέλεξε να απέχει από τη μικρή οθόνη.

Η ηθοποιός μίλησε για την αποχώρηση της από την καθημερινή σειρά του ΑLΡΗΑ «Έλα στη θέση μου» και τον λόγο που πήρε αυτή την απόφαση, ενώ αναφέρθηκε και στη θεατρική παράσταση «Μαμά Ρόζα» στην οποία πρωταγωνιστεί.

Kατ' αρχάς, φέτος, επέλεξες να μη βρίσκεσαι στην καθημερινή σειρά του ΑLΡΗΑ «Έλα στη θέση μου». Τι σε οδήγησε σε αυτή την απόφαση;

«Προσωπικά ένιωσα ότι έκλεισε ο κύκλος του «Έλα στη θέση μου». Από τη στιγμή που το ένιωσα, δεν θα ήταν έντιμο ούτε για τον εαυτό μου ούτε για τους υπόλοιπους να συνεχίσω να είμαι εκεί».

Μέχρι πέρυσι, συνδύαζες την τηλεόραση με το θέατρο. Ήταν κουραστικό όλο αυτό;

«Σίγουρα είναι πάρα πολλές οι ώρες εργασίας, αλλά όταν έχεις ένα ωραίο αντικείμενο να ασχοληθείς και περνάς καλά εκεί που είσαι, αυτές οι ώρες δεν σου φαίνονται. Η δουλειά σου, αν σου αρέσει αυτό που κάνεις, είναι η μισή σου ζωή. Οφείλεις, λοιπόν, να την αγαπάς. Διαφορετικά, είναι σαν να πετάς τη μισή σου ζωή στα σκουπίδια. Οπότε, όταν περνάς καλό, ναι μεν σωματικά είναι δύσκολο, αλλά δεν είναι και ακατόρθωτο. Ειδικά, όταν κάνεις σπουδαίες συνεργασίες και ωραίες δουλειές».

Είναι σημαντικό να περνάς ωραία στα παρασκήνια;

«Κάνουμε μια δουλειά που είναι μοίρασμα. Για εμένα είναι πολύ σημαντικό και, περνώντας τα χρόνια, πρέπει να σου πω ότι είναι ο κύριος παράγοντας αν θα επιλέξω μια δουλειά ή όχι. Γι’ αυτό πρώτα έρχεται η ωραία συνεργασία και μετά ο ρόλος. Μόνο έτσι μπορώ να λειτουργήσω καλύτερα».

Φέτος, λοιπόν, παίζεις στην παράσταση «Μαμά Ρόζα», που σημειώνει μεγάλη επιτυχία,

«Στη δουλειά μας υπάρχουν νόμοι και όταν τηρούνται και έχεις τους καλύτερους του είδους, ο κόσμος δεν μπορεί παρά μόνο να ανταποκριθεί θετικά. Στην προκειμένη περίπτωση, έχουμε διασκευή Θοδωρή Πετρόπουλου, σκηνοθεσία Κώστα Τσιάνου, σκηνικά Μανόλη Παντελιδάκη, κοστούμια Βάνας Γιαννούλα και μουσική Μαρίζας Ρίζου. Από την άλλη, η Βίκυ Σταυροπούλου δίνει ρεσιτάλ ηθοποιίας, ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, και μόνο να τον ακούς να μιλάει και να παίζει, είναι μάθημα, ενώ και τα υπόλοιπα παιδιά είναι υπέροχα. Ο ένας είναι καλύτερος από τον άλλο. Τέλος, το θέατρο Αλίκη, που παρουσιάζεται η παράσταση μας, «μυρίζει» θέατρο και είναι ένα από τα ωραιότερα που υπάρχουν στην Αθήνα».

Ποιοι είναι οι νόμοι που πρέπει να τηρούνται στο θέατρο;

«Οι νόμοι είναι πασίγνωστοι σε όσους γνωρίζουν τι σημαίνει «ανεβάζω μια παράσταση». Στο σανίδι δεν μπορείς να κρύψεις τίποτα και, αν δεν μπορείς, το ίδιο το σανίδι θα σε διώξει. Κατ' αρχάς, πρέπει να σέβεσαι το κείμενο, εν αρχή ην ο λόγος, και το κάθε πράγμα πρέπει να είναι στη θέση του. Ξεκινώντας από το κείμενο, δεν πρέπει να προσπαθήσεις να υπερπηδήσεις αυτό που θέλει να πει. Ακόμα και αν θέλεις να κάνεις μία σκηνοθετική πρόταση.

Επιπλέον, το έργο χρειάζεται ένα ωραίο σκηνικό και ηθοποιούς που να συνδιαλέγονται. Από εκεί και πέρα, πάντα, ο σκηνοθέτης δίνει το πρόσταγμα και υπακούν όλοι. Από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο. Στη δική μας περίπτωση, όλα έγιναν μαγικά. Δεν καταλάβαμε πότε στήθηκε π παράσταση. Να φανταστείς ότι εγώ μπήκα στο καμαρίνι μου την ημέρα που κάναμε γενική δοκιμή και μέχρι τότε ήμουν κάτω και παρακολουθούσα την παράσταση σαν θεατής. Μου άρεσε αυτό που έβλεπα», είπε στο my tv.


Πηγή

Διαβάστε Επίσης